Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2024

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2024|ANDA ingin mencari income tambahan dengan sekadar hanya berada di rumah sahaja dan "Zero Cost"? Bagaimana cara anda ingin daftar Program Affiliate Malaysia bagi tahun 2024? Perhatian buat anda yang ingin jana pendapatan lumayan bersama dengan Program Affiliate Terbaik Di Malaysia. Berikut dikongsikan Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2024 buat rujukan anda.

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2021

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2024

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Di Malaysia Tahun 2024:

Senarai Affiliate Terbaik Di Malaysia Tahun 2024

1. Platform Involve Asia

Involve Asia merupakan platform untuk pelbagai program affiliate. Mereka adalah ‘orang tengah’ yang menguruskan pelbagai program affiliate seperti Shopee, Hotel.com, Lazada, Hermo dan banyak lagi. Komisen Involve Asia yang ditawarkan pula adalah berbeza-beza bergantung pada program affiliate yang anda sertai.

Antara kategori affiliate yang boleh anda sertai dalam Involve Asia adalah:

◼️Travel – Hotel.com, Klook travel..
◼️Fashion – Shopbop, Ann taylor..
◼️Marketplace – Shopee, Lazada, Alibaba..
◼️Finance – Citibank, Etiqa..
◼️Health & Beauty – Watsons, Hermo..
◼️Electronics – Senheng..

Daftar sebagai affiliate Involve Asia di *Akan dikemaskini

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2021

2. Platform Klikjer

Platform affiliate Klikjer merupakan sebuah website yang disediakan oleh seorang IM terkemuka Malaysia yang dikenali sebagai Shuth yang juga pengasas WangCyber.com.

Klikjer sangat mudah untuk digunakan. Anda dapat melihat produk produk yang tersedia untuk dipasarkan melalui pautan “Produk”. Pada ketika ini, ada hampir 20 lebih buah produk digital yang boleh anda pasarkan dari Platform Klikjer. Selain itu, ia turut menyediakan bahan bahan berupa gambar yang boleh anda gunakan untuk mempromosikan produk pilihan anda.

Kalau BERMINAT daftar affiliate Klikjer, anda boleh daftar sebagai affiliate Klikjer di https://www.klikjer.com.

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2021

3. Platform InfoKerjaya

Infokerjaya merupakan sebuah platform affiliate yang menyediakan produk yang memfokuskan berkaitan niche kerjaya.

Pada ketika ini, ada hampir 20 lebih buah produk digital yang boleh anda pasarkan dari Platform InfoKerjaya. Selain itu, platform InfoKerjaya turut menyediakan bahan berupa gambar yang boleh anda gunakan untuk mempromosikan produk pilihan anda.

Anda akan menerima komisyen InfoKerjaya sebanyak 50% dari hasil setiap penjualan produk yang dibuat.

Kalau BERMINAT daftar Affiliate InfoKerjaya, anda boleh daftar sebagai affiliate di *Akan dikemaskini

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2021

4. Platform Tudung Si Comel

Platform Tudung Si Comel merupakan sebuah affiliate program yang terbaik buat masa ini di Malaysia untuk anda mempromosikan tudung kanak-kanak secara online melalui sistem affiliate.

Tudung Si Comel menyediakan pelbagai jenis tudung termasuk tudung sekolah untuk kanak-kanak berumur 17 tahun ke bawah, termasuklah bayi yang baru berusia 3 tahun ke bawah. Selain itu, disebabkan permintaan tinggi ibu bapa terhadap pakaian muslimah seperti jubah, telekung, baju sekolah dan aksesori lain untuk kanak-kanak, harga yang ditawarkan juga amat murah dan berkualiti tinggi.

Daftar sebagai affiliate di *Akan dikemaskini

Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia 2021

Semoga perkongsian Senarai Program Affiliate Terbaik Dan Popular Malaysia ini dijadikan rujukan buat anda semua!

7 comments:

  1. Assalamualaikum admin,
    Boleh jugak review program affiliate Azadel Malaysia, yang menariknya affiliate Azadel ni tak hanya tawar produk tapi tawar konsep affiliate get affiliate.

    Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya https://wa.link/3syz80

    ReplyDelete
  2. Keeping your site content and the advertisements pretty much applicable to each other will make it simpler to produce income, and not fall flat as an affiliate advertiser. Presently, this may appear to be natural - yet many commit this error subtlely (for example they befuddle their clients with items). https://www.seoexpertindelhi.in/

    ReplyDelete
  3. I like your post. It is good to see you verbalize from the heart and clarity on this important subject can be easily observed... high quality

    ReplyDelete
  4. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! keep up the good work... affiliate marketing income

    ReplyDelete
  5. educate~develop~growth

    Assalam..

    Ini lah cara yang paling selamat di dunia untuk kita berniaga sebab tidak ada company atau admin yang dok pegang duit kita. Duit ahli 100% selamat. Boleh saya berkongsi tak?

    📞📞📞
    https://BelajarPERCUMAcrypto.wasap.my

    ReplyDelete
  6. Just about the most beneficial phrase in this particular beneficial subject theme which might be found on the on the web... affiliate marketing

    ReplyDelete
  7. The affiliate arrangement made by the vendor and concurred by the affiliate, characterizes all parts of the affiliate program and normally incorporates: https://affiliatemarketingfact.com/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.