Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan N19 2020

Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan N19 2020|ANDA berminat bekerja sebagai penjawat awam di sektor kerajaan? Perhatian buat anda yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19 di Kementerian Kesihatan Malaysia (Semenanjung). Menerusi Portal Rasmi SPA, terdapat 10 kekosongan jawatan dan 20 simpanan Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19 yang dibuka secara online sehingga tarikh tutup 19 April 2020 (Ahad) jam 11.59 malam.

Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan N19 2020

Sedia maklum, tugas Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19 adalah bertanggungjawab dalam mengendalikan dengan cekap dan berkualiti semua panggilan telefon, melayani pelanggan/ tetamu yang berurusan dengan jabatan secara tertib dan mesra, memberi penerangan mengenai perkhidmatan yang disediakan oleh agensi, membantu pelanggan/tetamu yang berurusan dengan jabatan sehingga isu berbangkit selesai. Permohonan hendaklah dibuat secara online melalui permohonan Borang SPA8i di Portal Rasmi SPA.

Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan N19 2020

Berikut dikongsikan maklumat penting yang memaparkan tarikh dan cara permohonan jawatan kosong Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19:

Cara Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

1. Permohonan boleh dibuat di Portal Rasmi SPA secara online menerusi pautan seperti berikut:
KLIK: 👉 https://putra2.spa.gov.my/spa8new/login.jsp
Atau:-
KLIK: 👉 https://putra12.spa.gov.my/spa8new/login.jsp

2. Masukkan MyID dan Kata Laluan yang disahkan. Kemudian, klik pada butang 'Log Masuk'.

Iklan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19

Permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan N19 2020

Selamat membuat permohonan Jawatan Kosong Pegawai Khidmat Pelanggan Gred N19! Semoga anda berjaya mendapat tawaran jawatan kosong di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam!

No comments

Powered by Blogger.